Tallinna Kunstigümnaasiumi 2025/2026 õppeaasta eesmärgid
- Suurendada varajast märkamist, et vähendada õpilastevaheliste konfliktide arvu ja luua turvaline koolikeskkond koostöös tugimeeskonnaga rakendades süsteemselt KiVa ja VEPA metoodikat – igal koolituskoosolekul on vähemalt üks valikutest turvalise õpikeskkonna ja/või varajase märkamise teemal.
- Iga õpetaja toetab õppeaasta jooksul ennastjuhtiva ja motiveeritud õppija arengut, rakendades õppeaineülest koostööd (sh projektõppe ja loovainete integreerimine) ning kasutades õppeprotsessis disainmõtlemist ja/või TI-tööriistu
- Juurutatakse ühtseid arusaamu kooli väärtustest ja kodukorrast, mis toetavad kooli mainet ja identiteeti ning tugevdavad koostööd kogukonnaga. Kooli kuvandit tugevdavad vähemalt 3 korda aastas toimuvad avatud üritused ning kaasatakse kogukonda kooliürituste läbiviimisel.
Plaanilised õppenõukogud toimuvad järgmistel aegadel:
27.10.2026 – dokumentide kinnitamine
04.06.2026 – 1.-8.kl; 10.-11.kl ja 9. klasside lõpetamine
18.06.2026 – 12.kl lõpetamine + täiendav õp.t. (1.-9. ja 10.-11.kl)
28.08.2026 – täiendav õppetöö
Tallinna Haridusameti ootused koolidele:
- Enam koostööd erineva haridustaseme asutuste vahel, st parima praktika jagamine
- Laste/õppurite eripäradega arvestamine (parem ruumi- ja ajakasutus)
- Rohkem õpetajatevahelist koostööd (sh lõimingu toetamiseks)
- Muuta MÕK nähtavaks (asutuses „MÕK-spunki” otsimine)
- Projektides osalemine (sh rahvusvahelised) ja nende algatamine
- Õppeasutusest väljas õppimine, st õppekäigud, muuseumikülastused, linnaruumi võimaluste kasutamine
- Õpetajate vahetus, õpilaste ja vanemate kaasamine õpetamisse/juhendamisse
- Tunnustamine
- Õppijate suurem koosõppimine