KA227. Projekt: “Visuaalne loovus ja disainimõtlemine kui tööriistad noortele õppijatele virtuaalmaailmas”
Strateegilise partnerluse tegevus hõlmab 5 organisatsiooni:
1. Eesti – Tallinna Kunstigümnaasium and Tartu Kunstikool.
2. Soome – Educraftor.
3. Taani – Crossing Borders.
4. Leedu – „Šiuolaikinių didaktikų centras“ VšĮ
Kestus: 2 aastat, 1.03.2021 – 28.02.2023
Projekti koordinaator: Tallinna Kunstigümnaasium.
Eesmärk
Julgustada noori õppijaid – õpilasi, noori, aga ka õpetajaid, treenereid, noorsootöötajaid jääma töö-/õppimisprotsessi ajal loominguliseks olenemata nende asukohast, integreerides kunsti ja loovust, et arendada digitaalseid oskusi läbi uuenduste ja disainmõtlemise strateegia, visuaalse mõtlemise tehnikate hariduses ja noorsootöös; võimaldades õpilastele, noortele, õpetajatele õppimisvõimalusi, et arendada uut iseseisva õppimise kultuuri, mis tagab huvigruppide vaimse heaolu.
Intellektuaalne väljund
Metoodiline dokument “VTT ja DTS kui vahendid õppimise ja loovuse innovatsiooniks ning noorte õppijate vaimseks heaoluks”, mis sisaldab struktureeritud põhimõtete kogumit, mis panevad aluse uuenduslike õppekavadega seotud VTT haridusmoodulite loomisele. Projekti teine oluline eesmärk on õpetamismetoodikad, näiteks disainimõtlemise strateegiad.
Projekti kaasrahastab Euroopa Liidu programm Erasmus+.
KA122-SCH – Koolihariduse õppijate ja töötajate mobiilsuse lühiajalised projektid “Kultuuridevaheline suhtlus (demokraatliku) hariduse kaudu”
Projekti referents: 2021-1-EE01-KA122-SCH-000030996 https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2021-1-EE01-KA122-SCH-000030996
Projekti periood: 1.09.2021 – 1.11.2022
Projekti partnerid – võõrustavad koolid
- Demokraatlik Onderwijs Regio Eindhoven, Holland
- Ensemble scolaire de L’Archipel, Prantsusmaa
- European Cultural Academy, Holland
- LICEO ATTILIO BERTOLUCCI, Itaalia
Projekti eesmärgid
- Võimaluste loomine õpistiilide mitmekesisuse edendamiseks mitmekultuurilises perspektiivis.
- ELi kodakondsuse vaimsuse arendamine õppijate ja töötajate seas.
- Uute digivahendite õppimine, arendamine, rakendamine ja aktiivne kasutamine Euroopa partnerkoolides, eesmärgiga julgustada õpilasi osalema formaalses ja informaalses õppes.
- Haridustöötajate võimaluste edendamine uute oskuste omandamiseks kunstivaldkonnas ja muudes asjakohastes valdkondades, et naid kasutada õppeprotsessis ja õpilaste heaks, et tegeleda selliste väljakutsete ja probleemidega nagu õpimotivatsiooni puudus ; akadeemiline ja kultuuriline passiivsus õppimisel, , nõrk kodanikuaktiivsus, eriti apaatia otsustusprotsessis osalemise suhtes, vähene kaasatus või passiivne muudes õppetegevustes, välja arvatud kohustuslikud akadeemilised tunnid ja kodutööd, uued õppemeetodid jne.
Rahastab Euroopa Liit. Avaldatud seisukohad ja arvamused on autori(te) omad ega pruugi kajastada Euroopa Liidu ega Euroopa Hariduse ja Kultuuri Rakendusameti (EACEA) seisukohti. Euroopa Liit ega EACEA ei vastuta nende eest.
KA210-SCH – Väikesed partnerlussuhted koolihariduses “Lapsevanemate kool”
Projekti referents: 2021-2-EE01-KA210-SCH-000049502 https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2021-2-EE01-KA210-SCH-000049502
Projekti periood 2 aastat, 1.03.2022 – 1.03.2024
Projekti partnerid
Projekti taotleja ja koordinaator Tallinna Kunstigümnaasium
Partnerid:
- MFR de Moissac, Prantsusmaa
- Integrierte Gesamtschule Ludwigshafen Gartenstadt, Saksamaa
Eesmärgid
Kaasata vanemaid kooliellu, eelkõige peresid, kelle emakeel erineb kooli õppekeelest, et aidata neil:
- tutvuda koolieluga ja arendadakeeleoskust,
- osaleda koolielus ja suurendada algatusvõimet,
- mõista ja lahendada koolielus ette tulevaid konfliktsituatsioonei.
Rahastab Euroopa Liit. Avaldatud seisukohad ja arvamused on autori(te) omad ega pruugi kajastada Euroopa Liidu ega Euroopa Hariduse ja Kultuuri Rakendusameti (EACEA) seisukohti. Euroopa Liit ega EACEA ei vastuta nende eest.
KA121. Akrediteering individuaalse organisatsioonina
Projekti number: 2022-1-EE01-KA121-SCH-000055692
Projekt kestab 15 kuud 01.06.2022 kuni 31.08.2023
Eesmärk 1: keelekümblussüsteemi täiustamine
Eesmärk 2: Covid-19 tagajärgedest taastumine
Eesmärk 3: Õpetajate ja õpilaste rahulolu tõstmine
Eesmärk 4: Lapsevanemate ja kogukonna suurem kaasamine kooliellu
Tegevused
- Õpilaste rühmaviisiline õpiränne
- Õpetamine välisriigis
- Kursused ja koolitused
- Kutsutud väliseksperdid
- Õpilaste lühiajaline õpiränne
Rahastab Euroopa Liit. Avaldatud seisukohad ja arvamused on autori(te) omad ega pruugi kajastada Euroopa Liidu ega Euroopa Hariduse ja Kultuuri Rakendusameti (EACEA) seisukohti. Euroopa Liit ega EACEA ei vastuta nende eest.